Ahad, 5 Julai 2009

PERKHEMAHAN KADET POLIS IPDJBS

MAKLUMAN TERKINI II


Taklimat perkhemahan tahunan kor kadet polis ipdjbs telah diadakan pada pagi ini jam 9.00 pagi di Bilik Mesyuarat IPD Johor Bahru Selatan yang telah dipengerusikan oleh Timb. Ketua Polis II, IPDJBS.

Antara intipati taklimat tersebut adalah:
1. Lawatan tapak kali kedua akan dilakukan pada hari selasa 7 julai bagi memastikan tapak perkhemahan tersebut adalah selamat untuk para perserta.
2. Para pelajar yang mengalami penyakit konik seperti asma, jantung dll. dinasihatkan tidak menyertai program perkhemahan ini.
3. Guru penasihat setiap sekolah yang menyertai program ini diminta menyediakan surat kebenaran ibu bapa.
4. Bayaran penyertaan setiap peserta adalah RM30 seorang dan pembayaran hendaklah dibuat semasa pendaftaran di balai polis larkin. Sila sediakan bayaran secukupnya mengikut bilangan peserta.

5. Tempat berkumpul adalah di hadapan stadium larkin. Pastikan semua peserta perkhemahan berada di sana sebelum jam 8.00 pagi.
6. Guru-guru yang membawa kenderaan boleh park kenderan di dalam kawasan balai.
7. Guru penasihat diminta berbincang dengan anggota kadet mengenai bahan makanan yang hendak dibawa semasa perkhemahan 3 hari 2 mlm.
8. Para anggota diminta membawa khemah sendiri. Sila pastikan khemah yang dibawa boleh digunakan.
9. Oleh kerana sistem telekomunikasi terputus sama sekali, maka setiap peserta perkhemahan diminta meningalkan no. tel. yang perlu dihubungi kepada ibubapa atau penjaga. Hal Ehwal Awam IPDJBS 07-2232222.

Sebarang pertanyaan sila berhubung dengan insp/k adnan.

Sekian.